Ścieg Smocze łuski

Tak sobie dłubię drutami i wydłubałam taki oto ścieg:

Zobacz wykonanie na YouTube
Liczba oczek podzielna przez 4 + 2 ob
Powtarzać w rzędzie pomiedzy * *

Rząd 1: p
Rząd 2: ob, *n, 2l, przeciągnij narzut przez 2 lo, 2l*, ob
Rząd 3: p
Rząd 4: ob, *2l, n, 2l, przeciągnij narzut przez 2 lo*, ob

Powtarzać te 4 rzędy.


Oznaczenia:
ob - oczko brzegowe
o - oczko / oczka
p - oczko prawe
l - oczko lewe 
n - narzut

Tutaj znajdziesz więcej ściegów, które lubię i używam w moich robótkach.


17 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Karolino! Już wstawiam nazwę :)

      Usuń
    2. Nie ma za co - to było pierwsze skojarzenie ;-))

      Usuń
  2. Ale ładny ścieg, dodaję go sobie do ulubionych :) Dzięki za schemat i próbkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję pomysłu.Pozdrawiam,I :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo sympatyczny wzorek .
    Może coś wydziergam tym smoczym wzorkiem
    Robiłam (Efekt Motyla bardzo piękny wzór dziękuje Iwonko .
    Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja go znam pod nazwą kurze łapki

    OdpowiedzUsuń
  6. Iwonka!
    Bardzo dziekuję za ściągawkę..bardzo piękny wzorek..

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję Iwonko za ciekawy wzorek i opis.Dodaję go sobie do ulubionych.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny wzorek , a podoba mi się też dlatego że dla takiej początkującej dziergatki jak ja jest prosty ;-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A już całkiem niedługo nie będzie początkująca ;)

      Usuń
  9. ja dopiero zaczynam przygode z drutami moze kiedys cos wydziergam tym wzorkiem :) poki co jestem na etapie szalikow i czapek :) w zakladkach mam juz kamizelke dla synka :) jak skoncze obecna robotke to sie biore oj wyzwanie na mnie czeka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Moja wnuczka niedługo skończy 4 latka więc na prezent chciałabym zrobić bezrękawnik taką sukieneczkę tylko nie wiem jakim wzorem ,który byłby odpowiedniPozdrawiam serdecznie z Płocka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest bardyo dużo bardzo ładnych ściegów - zależy trochę od umiejeętności i cierpliwości i przede wszystkim od tego, co nam się podoba, Może wybierzesz coś spod tego linku? http://www.pinterest.com/iwonaaa/knitting-stitches/

      Usuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny i pozostawienie kilku słów.
Pozdrawiam bardzo ciepło ♥

Copyright © 2016 Drutoterapia , Blogger